Merged, shared calendar in Exchange / Outlook

I've got a client suffering from XY problem. They keep trying to create a calendar for a fake user, and dumping information on that calendar to publish it to the rest of the company. What they really want is some sort of a report that all users can see, which will tell them who is free, who is busy, who is on vacation, etc...

There must be a way to do a calendar in outlook that functions like a search folder, where we can combine and display information from all users (or a subset of users) so that we can see Bob and Alice are on vacation today, and Eve has an appointment (marked private) from 1-3pm - without having to look at their calendars individually.

How do you do this?

0
задан 8 August 2016 в 18:57
1 ответ

в перспективе, если вы открываете календарь других пользователей, просто отметьте галочкой все остальные открытые календари, чтобы календари были показаны наложенными. вы можете настроить все пользовательские календари на отображение всей информации для других пользователей, за исключением приватных событий из оболочки exchange powershell, запустив этот скрипт

https://gallery.technet.microsoft.com/office/19b98a56-42aa-4695-b07c-335d8322b64e

0
ответ дан 5 December 2019 в 09:42

Теги

Похожие вопросы