Seagate неисправный новый жесткий диск

Вы не можете судить размером файла. Если он работал DELETE * FROM table на каждой таблице размер базы данных был бы тем же, пока он не работал DBCC SHRINKDATABASE.

Я скопировал бы файл, и открыл бы его в редакторе и видел бы, существует ли на самом деле что-нибудь в нем. Или Вы могли просто попытаться УМЕНЬШИТЬ его. Если это не уменьшается ни к чему, это пусто. (Снова, сделайте резервное копирование).

Полная потеря всех данных походит на пользовательскую проблему мне. Никакие резервные копии, никакие данные, таинственный вирус? МОГ быть вирус, но столь же вероятно, что это была пользовательская ошибка.

0
задан 26 September 2011 в 10:03
1 ответ

For your first question, yes, drives that you get back from such a "repair" both are not the exact drive you sent in, but also are not brand new. They are almost always "remanufactured" or "recertified". I once (years ago) called in on a drive I had just bought, and the vendor I purchased it from refused to do a replacement. So I called the manufacturer, and she urged me not to do a replacement through them, because it wouldn't be a new drive. She called my vendor and got them to do a replacement for me.

On your other question, could it be your computer? That's kind of what I was thinking... Have you tried these drives in another computer? Could it be that you have a cabling issue, a problem with that port on your controller/motherboard/backplane? Could it be that the drive isn't being cooled well enough (I've seen drives that were over their thermal limits report read/write issues).

I've never gotten a drive back from warranty repair that failed again right away. We mostly use Hitachi drives, but have done some RMAs on Seagates as well and not had any problems.

1
ответ дан 4 December 2019 в 22:07

Теги

Похожие вопросы